Wadap?

Jaaa jooo..
jag är pepp faktiskt! Måste tagga humöret nu för annars kommer jag dö av stress av alla prov och uppsel jag ska ha nu ända fram till påsk! Jag kommer att ha...hmm ett prov i veckan. Plus "omförhör" (typ omprov) och vi ska ha hand om lovsången på en ungdoms konferens i slutet av mars.
Åååh vi ska ha en status impro på nästa veckas café på österengskyrkan.
Och vad är de mer...eeeh. Jag ska hinna att umgås med mina peeps med?
åååh vara ned Tim (:D!)
ååååh skratta lite ska jag hinna med! Åååh så vill jag skriva låtar med? Pjhuuu...sick.
Önska mig lycka till!
So long!
//Emelie, Emme, Emmy, M, Memmet, Blixten , Jesus (suck)

Kommentarer
Postat av: Julia

Memmet <3

2011-03-03 @ 12:41:33
URL: http://upontheroof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0