Wadap?




Hello folk! Jag är för nuvaranade en trött tjej som har blandade känslor om att lovet redan är slut.
Hade kusiner och mostrar och morbröder här igår åh det var praty. Vi lekte leker, åt god mat och pratade musik. Mycket trevligt. Annars så har jag mest hängt i kyrkan idag. Hade hand om lovsången tillsammans med mamma och moster och morbror Tia & Therese. Det var fett. Ska börja spela melodica till lovsången snart kanske. Eller så får Nicke göra de...jepp. See you around. Och många träffar jag antagligen i morgon i skolan peace!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jepp de e nice;) kolla in min blogg vetja:) ny design och allt:P

2011-01-10 @ 21:44:00
URL: http://hannadelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0