BERLIN RESAN 09 @ WITH THE GANG

gsxd
Beccis och Johan.
dhhd
Anna och Johan.
vnvn
Agnes.
vvmvm
Beccis och Ludde.
ffj
Noa, Ida, oliver, Hannah och Anna.
vm
På båten.
xhfxhf
Ludde och Jag skrattande.
ssdg
Ludde, jag och Agnes...dansar? nej nej det va ju den där spark-leken!
ffhfhxbcxbcgddgdgffh
Oliver till vänster. Och Noa som visar sina skills på huvudet.
ddd
Jag...tänjer ut mig lite.
jhjh
Emelie(jag) hoppar.
jfgj
Ludde och resten i mitt och Agnes hotel rum.
fjfjg
Noa.
yreyjgfjfg
Koncentrationslägret "Sachsenhausen".
hdhfdh
Aj?
gkgkh
Du får ingen varning dom skjuter direkt.
fjhlö
Norksa regeringen hedrar norrmännen som led på detta koncentrationsläger.
kkghk
Sjukhus...dom testade mediciner och annat på människor.
hfdhdhfsdsg
Alla länder som deltog i andra världskriget...?
vcncvnncv
Anna, jag, Timmy, Noa, Johan, Oliver och Ida.
dsgsdg
1,50 m lång och 50 cm bred (?) säng där 3 pers skulle sova ihop.
fdg
Ett shack som fångar gjort.
hfhddfh
Lik-vagn.
sgsgdsdg
Fika efter Sachsenhausen.
tyityi
Nånstans i Berlin.
fdhdfh
Lunch-stop på Burger King.
hdfhdfh
Noa.
ggdj
Beccis och Hannah
fafaf
Mr. Sunshine (Jocke) och Johan.
sdgdg
The gang i väntan på maaaat.
fdhfh
Tv-tornet som vi var uppe i.                                                       203 m högt.
fjfjfj
Munkar från "Dunkin Donuts".
fgjdfj
Ludde och Ida som käkar munkar.
hdh
Beccis med is-kaffe och Agnes med en munk. AS GOTT.
hdhh
Berlin utsikt från Tv-tornet.
upipup
"Who let the dogs out?"
yoyokuygkgk
Någon som skulle flytta.
gdsgds
ggfgfffjgffghfghf
Dunkin Donuts :)
hdfhdh
En hög tjomme som spelade på stan.
fgdg
Middag på Hardrock Café.
sgdsg
Affe fyllde år och blev firad av hela Hardrock café och fick glass.
gdsg
Några dansare/skejtare/BMX:are på gatan.
cncnnvvcnc
Längst upp till vänster: Linus, Mr. Sunshine(Jocke), Ludde, Agnes, Beccis,
Johan och Noa. Från vänster längst ner: Oliver, Affe, Hannah Anna och Ida.
Liggande: Jag

bxcbxcbx
Jag med Idas Kanye West Brills.
cxbbcb
Johan med Idas Kanye West Brills.
jfjfg
Hemresan.
dsg

Fett värd resa allihop !

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

ååh, tack min vän! vad snäll du är, blir superglad :)

jag saknar er med!!! massor. har bara blivit att jag verkligen behövt en paus denna terminen...

allt bra med dig annars?

<3

2009-05-05 @ 22:23:44
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: bea

(svar)

ååh, tack min vän! vad snäll du är, blir superglad :)

jag saknar er med!!! massor. har bara blivit att jag verkligen behövt en paus denna terminen...

allt bra med dig annars?

<3

2009-05-05 @ 22:24:02
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: bea

(svar)

ååh, tack min vän! vad snäll du är, blir superglad :)

jag saknar er med!!! massor. har bara blivit att jag verkligen behövt en paus denna terminen...

allt bra med dig annars?

<3

2009-05-05 @ 22:24:44
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Boel

Haha, det där huset där det stod "who let the dogs out?" stod det "fuck america!" på när vi var där :D

2009-05-05 @ 22:29:20
Postat av: Ida

Ja det var verkligen en sjukt värd resa !! <3 Grymma bilder med ;). Saknar redan resan och alla men så är det. Och värdret det saknar man jue med, här regnar det bara . Men ajja grymt bra dagar iaf :D <3

2009-05-06 @ 10:07:24
Postat av: Tina :)

åh nu blir jag avundsjuk ><

2009-05-06 @ 18:12:03
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: anna.

verkligen sjukt värd!!

jag vet... jag är lite efter ;)



hmm, emelie. vad va det du beställde på din munk på dunkin' donuts nu igen? ;)

2009-07-09 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0