Chilling in the forest !

bxxbc

Tja ! Allt bra? Hoppas de XD

Jo jag har då varit på peset nu i lite mer än en vecka och jag trivs mycket bra. Har varit på et gääääng med sång lektioner. Och så har jag tittat på några dans lektioner (TJENA VA DUKTIGA DOM ÄR!) Och jag har hjälpt till lite på ensemble lektionerna (hehe)... och så har jag...käkat lunch med typ olika människor varje dag, nästan.. vad har jag mer gjort...just de ! Kopierat upp noter...åh så har jag hängt i musiklärarrummet... Varit på kör...

Ja typ så...och jag ska njuta av en vecka till :D Sen...är de tillbaka till...verkligheten XD...skolan...med två prov redan när vi kommer tillbaka..YEY ! och MASSOR med övningar och rep inför tre dagar...det blir najs...XD men stressigt ! Aja tre dagar kommer i alla fal äga rätt så hårt...(anmäl på tredagar.se)

Saknar er i skolan lite...ses om en vecka !

Kram

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0