Summer plans...


Bild från bibelskolan i Larvik förra året <3


Nu är det nära ! Jag sitter nu på jobbet (norrängskolans fritids) och har just tagit rast med en kopp kaffe.
I morgon drar jag mig till Gullbranna Festivalen. Något som jag aldrig har varit på men tror att de kommer bli kanon ! Peppar gärnet !

Och om några få veckor börjar Vineyards tonårs bibelskola/läger och de kommer bli hur awesome som helst ! Jag taggar som bara den ! Och efter de kommer ju vi direkt in på stora Norden lägret ! Vineyard Nordic Summer Camp 09

Annars så ska jag nog ta de ganska lugnt efter dom här tre veckorna av hårt arbete (*host host*). Umgås med mina vänner (vill träffa så många som möjligt nu när man är ledig ! Så ring om ni är pepp mina kära vänner !) och repa in lite grejer och försöka skriva lite texter till Vivid Serenity lite också

Dagens favorit låt:
Joakim och Joel - För varje dag (Tackar Robin så jätte mycket för låtarna !)


(Något annat jag längtar efter som en galning är Paramores nya platta som förhoppningsvis kommer ut i september....)

(Hoppas på att vi har någon fet släkt träff snart med...)

(Jag vill flytta till Göteborg...)

(och så vill jag gifta mig... mahahahah Malin?)

(Och skapa ! Fota mer, spela mer, skriva mer...insperation tack?)

bara några parenteser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0