Don´t ever leave me. Even if I told you so.

gsdsgd

Jag tror att jag behöver Jesus i mitt liv. Okej, jag VET att jag behöver Jesus i mitt liv. "Behöver och behöver" säger vissa, vi har de ju så bra utan honom. Kan göra precis vad vi vill ! När vi vill ! Ha ! Men går det verkligen ingen gräns? När du är i armarna på en helt random kille som tyckte du var snygg nog att ligga med? Är det verkligen värt? Själv väntar jag. För att de ska kännas mer speciellt när jag hittar honom. Han. Som jag ska dela hela mitt liv med. Jag sparar kroppen för honom.

Jesus då? När behöver jag honom? Då börjar jag att fråga....Brukar du känna dig ensam ibland? De gjorde jag också förut. Vadå förut? Undrar du. Jo. Jag ska vara helt ärlig och säga att jag aldrig känner mig särskilt ensam länge. För jag är trygg. Trygg i honom. I Jesus namn och ande. Jesus är den absolut coolaste polaren man kan tänka sig. Han är min allra bästa vän. Han lyssnar jämt och ständigt ;) Och svarar t.o.m ibland. Om jag verkligen koncentrerar mig och lyssnar på honom.

Gud är kärlek står de skrivet...

Jag får en såndär varm känsla i kroppen ibland när jag umgås med honom. Det är skönt. Att veta att han kramar om mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0