Express it.

afaf

Emelie, du är fin, och du förtjänar verkligen någon som vill ha dig och uppskattar dig helt och fullt. :*

Skrev en kär vän till mig för inte så länge sen när jag just skrivit av mig känslor jag inte trodde jag hade....men visste att jag haft...

"....någon som vill ha dig och uppskattar dig helt och fullt...."
Dom orden får mig att tänka på denna någon. Denna någon som i sinom tid kommer att strå framför mig och kanske säga dom orden...eller i alla fall säga de i blicken..."jag vill ha dig och jag vill upskatta dig helt och fullt " woops nu lät de kanske perverst....men det är absolut inte så jag menar !! Det är vackert....
"jag vill ha dig och jag vill uppskatta dig helt och fullt" behöver inte alls betyda bara genom att älska varandras kroppar helt och fullt. Utan också dig. Personen dig.

Kommentarer
Postat av: beccis

awwww!...

2008-11-16 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0