Hej.

Hade lust att skriva nått...läget med dig? Själv är det ganska bra, snart sommarlov ju. Wow, det är sommarlov snart (!) Gosh. Så mycket man vill göra. Vet du nått om sommarkänslor? När man blir som färälskad i allt och alla? Egentligen blir man förälskad i själva sommaren antar jag. Men man tror ju dock att man blir kär. På riktigt. Jag tror inte det gått en ända sommar utan att jag blivit lite små förälskad i någon. Vad kommer hända den här sommarn? Sen efter sommarn? Vad kommer hända då? Kommer det vara som det alltid varit? Eller kommer alla ha förändrats totalt?
Så mycket tankar och frågor som snurrar i huvudet.

Jag ger alla mina bekymmer till dig Jesus.


KASSET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback