Jag vet inte riktigt va det är jag vill med detta men....

Hej...du som hittat hit (det är inte så många som är här tror jag xD)....Jag, vet inte vad som händer? Det är liksom snurrigt i huvet. Av massa tankar. Jag har aldrig haft det så snurrigt, inte på de sättet. Tankarna. Ja tankarna som snurrar....är helt anorlunda jämfört med dom tankar man haft innan. Kärlek t.ex.? Vad är de egentligen? För mig har kärlek, varit allt! Mina vänner, familj...men också Jesus...han är är ju kärlek alltså...Jesus = Kärlek. Men....kärlek som...kär? Hur är de? Hur vet man om man är kär? Det va ju på nått sätt att de pirrade i magen när man var liten....Men jag tror inte de va riktigt, på "riktigt". Men nu...när man äntligen är i tonåren. Hur vet man då? Jag vet vilka jag tycker om. Jag vet vilka som har betytt mest i mitt liv. Och jag vet vilka som tycker om mig....eller?

Kommentarer
Postat av: Elin

Emelie. Du ska inte oroa dig. Om jag ska vara ärlig. Så känns kärleken precis lika barnslig och härlig som när man var liten. :)

2008-02-17 @ 17:58:13
URL: http://tusenord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0