Do you know about the light?

image853


Vad är ljuset i ditt liv? En hund, Pojkvän, nära kompis kanske?
Ljuset i mitt liv....det är faktiskt Jesus. Han är sanningen och livet. Men han är också kärleken. Alltså, mina vänner är ju också kärlek för mig, och Jesus är ju kärlek....så? Fattar du min poäng?
Jag tror att det finns dom som är...ja helt ut sagt "rädda" för det här om Gud och kristendom o.s.v.....
Jag tycker det är fel! Ja menar det är ju faktiskt på nått sätt vi "kristna" som gett den bilden av Gud....det är mindre bra..... skäms på oss ! Hehe, men jag säger bara. SPEAK UP! Ja menar de berätta för alla vilken underbar person det är som just du tror på! ...jag tror det är viktigt...

Tack för att du läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0