Jag ska berätta det för dig. Jag ska försöka...


Varför är man så rädd?
Jag är rädd.....att det ska bli du och jag. Att det ska bli vi.
Jag vill så gärna......men jag vill heller inte förstöra det vi har.
Gosh.
Jag vill inte vara rädd! jag vill bara springa fram till dig hålla om dig och skrika att jag vill vara hos dig ! Varför vågar jag inte göra så?
För att jag är rädd. Jag är inte skray, jag tycker inte det är läskigt. Jag är bara rädd.
Jesus hjälp mig. Jag vill att du hjälper mig att ta ett beslut. Du är bra på sånt. Beslut är liksom din grej. Det är därför jag frågar dig först.

Kommentarer
Postat av: dendär lala

Åh, vi känner så lika!

2008-08-11 @ 23:10:07
Postat av: Elin

Vem som än fattar ditt beslut, vilken beslut det än blir, hoppas jag att beslutet gör dig lycklig. <3 Saknar dig Emelie! :(

2008-08-14 @ 14:18:27
URL: http://magicmushroomz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0