TRÖTTISH!!!

Nu är jag trööööööött.....

Jisses va jag är trött! Men jag har ju iför sig inte sovit i kapp de jag missade i helgen av min sömn.
Men men....
Vad har jag gjort i dag då? Jo, jag har......varit i skolan åh de va typ ...segt xD men vi tog ny generatuon foto i dag :) de va lite kul....för de va GALET många som skulle va med x) (hoppas verkligen att alla dom kommer gå på ny generation nu i höst). Men aja....efter skolan så drog ja hem...& sen åkte jag å Agnes buss till Österengen för att hon skulle ha gitarr lektion & vi skulle typ snacka om bandet med Maichel.....intresse klubben antecknar!

Ja så var min dag....
Tack Jesus för att du lyser upp min väg VARJE DAG!

Amen!

Kommentarer
Postat av: bea

hej ;P
jag har kulturprofil med inriktning musik x)
svar på den viktiga frågan :P
vad har du?

2007-09-19 @ 16:17:45
URL: http://anglatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0