Tröttish, lunch , fika , kyrka , hem...

Jaha...

Ja min dag var väl okej hehe jag va jätte trött på morgonen eftersom jag just kommit från Beccis sova över fest/party (de blev inte så mycket sömn nämligen xD) Sen så käkade vi nån soppa till lunch å så en liten fika med typ massa kex....å ost x) Sen i kyrkan träffade jag MARTIN ååh JOHANNA de va kul! ÅÅh så va lillemor där åh typ...alla :) (kul att träffa alla igen eftersom de va så länge sen). Ja å sen efter de drog vi åh stjusade Martin å hans klasskompisar till Ryhov (dom skulle tydligen träffa på en kompis) .....sen drog vi hem å Lillemor & Jörn stannade å fikade hos oss....sen gick ja å la mig för jag va så himla trött xD

image393

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill du ha en sida där du kan snacka med andra tjejer eller uttrycka vad du känner? Bli medlem på TjejSidan nu!

2007-09-18 @ 19:00:41
URL: http://TjejSidan.egetforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0