Thohooo!

Tjooo Len! xD HaHA ja hej dåra....

ÅÅh de va sååååå kul på kören igår! träffa alla igen lixom =) De va galet! Tack herre för att jag får vara med i Doxa :)
ååh ett stor TACK till Bea för kläderna å halsbandet ;) dom va jätte fina! I alla fall....
I slutet av körövningen så drog vi igårn med "schakels" GALET va härligt ;) I WANNA PRAISE YOU LORD! ;)

Hmm...jaa hur har första veckan på AD varit Emelie?

Den har varit väldigt rolig må ja säga xD Men hektisk också....De är så fruktansvärt pratit i våran klass....så man får huvudvärk nästan varje lektion ååh de är ju mindre bra, men jag hoppas verkligen att jag överlever xD

Jaha...
Ja kvällen blir ju som så att....om jag är pigg så drar jag ner till Allan en sväng...eller...så blir de mys med familjen med pizza å en film (MUMS!).....vad ska jag välja (??)

Va trevligt att du läser xD

Bless.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0