Sjuklingen ojjar sig xD

Jahopp nu har de blivit värre....de va inte HALSFLUSS......jag har tydligen nått som heter "kötelfeber" eller nått xD SÅ HEMSKT!! ja menar de kan tydligen ta jätte lång tid innan de går bort (om de nu går bort haha).....de är inget att skratta åt Emelie....
Jag är ledsen som säger de här men....JAG VILL TILL SKOLAN!! x)...om du har tid nån gång.....kan inte du be för mig så jag blir bra? ....jag vill verkligen bli frisk XD åååh jag vill träffa alla åååh göra massa saker....de är nästan så tråkigt här så jag häldre hadde gjort läxor....(käranån va dett går vägen XD) Så underdagarna sitter jag mest å kollar på film eller bara är almänt trött hela tiden eftersom jag har de lite svårt att sova på nätterna eftersom jag forttfarande ahr feber.....men men.... Tack för att du finns ;)

Jesus help me, please...

Bless


Kommentarer
Postat av: OTTILIA

Ååh . stackars dig! Jag har oxå haft köttelfeber . Jag var JÄÄTTE-sjuk :O ..

2007-09-22 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0