Mycket piggare!

Hej! nu är jag mycket piggare! Åå har ingen som helst feber, ååh inga konstiga vita prickar i min hals xD jag tror att de verkligen är på bättrings väg (TACK Jesus!). Jaaa får t.o.m gå till skolan på måndag ;) (Hallelujah!) Åååh ja i dag har mamma rensat lite i vardags rummet (Heja mamma) ååh så har vi ett på en fransk film "cynon" eller nått hette den tror jag xD I alla fall....åååh i mon har jag nog tänkt att ta tag i mitt eget rum =) både städa undan lite ååh så ska jag sätta upp nya bilder å så på min väg där jag har alla bilder,kort mm.. å sånt. Så jag har just skrivit ut lite bilder jag vill ha där ;) Men nu måste jag gå å lägga mig annars sommnar jag här på stolen ....go natt

Tack för att du hör bön Jesus!

Bilder från idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0