LEDIG-DAG

Japp i dag är jag ledig....

Men måste plugga gärnet på matten , är jätte efter eftersom jag började på AD så sent xD (Gud hjälp mig!) Men vi får se hur de går...

Jaaha ååh vad ska jag gör mer (??) om jag fick bestämma skulle jag dra in till stan med mamma eller nått x) men nu är de så att jag ska ha en PLUGG-DAG så jag får inte ååh mamma är jätte trött... =/

Jo! jag kanske ska klippa mig sen ju! Moahahaha jag ska se ut som ett monster!! noot.... (= nää men jag hoppas de blir bra xD

Gosh,  jag måste städa mitt rum också... jag har kommit på en grej, ilbnad säger man ju "Gosh" lixom :P men andra säger "o my gosh" =P i stället för "o my God" eller nått x) ....*EKO*...okej de va inte kul att veta alltså...

Nää nu måste jag röja lite i mitt rum så jag kan plugga sen xD så bye bye!

Bless...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0