Hur har dagen varit?

Jo å tack den har varit bra.....

Ja jag börjarde 09:50 i dag =D så jag fick lite sov morron (Hallelujah!) De var tack å lov fint väder så de va rätt så härligt att gå till skolan :D (fast de va jätte kallt typ xD)
I alla fall....så träffade jag Matilda sen vid Rosen (hon sprang först förbi mig med sin lille bror som skulle med bussen som va lite längre fram). Så vi stod å väntade på Fanny å Sandra....(Fanny kom sist mohahah)

Okej livskunskapen börjar ååh vi har Jörgen dåra :D vi pratar mycket om vad vi människor kan ha för egenskaper ååh vad vi har för egenskaper åh så, typ snäll, dum, klantig, smart etc.
I alla fall efter livskunskapen hadde vi en ganska lång paus innan vi skulle ha klassråd/Epa så vi hängde lite med massa människor xD
Klassrådet gick bra vi snackade typ om vad vi ville ha för "förbättringar" på skolan....å vi rabla upp lite saker...

Lunch

Ja vi fick typ någon geggig lasange men de va helt okej ;) Beccis va jääääätte trött så hon typ sov nästan halva lunchen =) ååh Frida filmade hehe (just de det glömde jag berätta, hon dokumenterade hela dan typ!) men sen var de dags att gå tyckte vi.....
Ja då stod vi helt plötsligt utan för klassrummet vi skulle fortsätta ha Epa i....där hittade jag en LILA KONTEINER!! De va sååå SNYGG!!!! Kan du fatta det en LILA KONTEINER. Hehe så jag fick lite panik ååh behövde ta kort på den ;) ååh då ville ju självklart Valeed Tuss ååh Frida va med på bild så dom gjorde någon snygg pose dära :P Sen typ flummade vi medans vi väntde (vi gjorde alltså inte så mycket x).....Sen öppnades dörren ååh JAG blev dagens pucko eftersom jag gick in sist xD (för att jag å Valeed lekte SVT med Fridas kamera X) men men....sen va de PROFIL ååh jag hadde DRAMA...jag vet inte riktigt vad jag tyckte om de....jag hadde nog heldre viljat va med på musik....men men man kan ju inte få allt här i världen xD under dramat lekte vi lite åh körde lite "improvisations teater" teatern va kul tycker jag =) Specielt när jag skulle bli mördad av en apa som skulle trycka in en banan i min hals :)



Jaja så kan de gå.....Tack Jesus för en rätt så trevlig dag!

Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0