Första skoldan som AD elev xD

Hej! Idag var då första dagen jag va frisk på en hel vecka åååh första dagen som elev på AD klass 7E!! De va kul... x)
Haha klart de va kul! alla typ : Ska du börja här!? JIPPIE!
Hehe så de va roligt att dom tyckte de va kul att jag kommer tillbacka lixom xD

Morgon | Måndag
Vi hadde då bild =P första timmen
Sen hadde vi matte....
efter de så hadde vi idrott
sen hadde vi en låååång rast :D (ååh då träffade jag både Sebbe. Bea å Jossan (: )
Sen...SO
Slut.

Jaaah....de va nog itne så mycket å i mon ska jag både va p AD & Junedal ;) på en & samma dag (känner mig stolt). Hoppas de går bra...

Måste klippa mig i helgen också...ååh gå till kyrkan! haha


Kommentarer
Postat av: bea

det tror jag med! (:
jättekul att ni kom btw, hoppas ni kände er välkomna!

2007-09-11 @ 17:23:33
URL: http://belutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0