Onsdag...

Onsdag....

Jahapp då vara onsda dåra...ska strax gå å lägga mig så jag är pigg å glad i morron men tänkte skriva lite här först...
Jo, jah i morse så försov jag mig lite grann xD sterion gick inte igång ååh dessutom så gick min klocka fel! Så jag blev lite små stressad när jag cyklade till skolan xD
Men i alla fall....första timmen hadde vi "Livskunskap"...Med Ulrik :P de va kul han snacka om "människo utvekling" ungefär från när man är bebis till så vi är nu... mkt intressant faktiskt tycker jag xD.....fast vissa babblade kanske lite för mkt...
I alla fall sen hadde vi Klassråd med Birgitta ååh då fick vi veta att Magnus blivit pappa! Magnus våra förtroende lärare hadde fått en liten flicka i natt!
Kul tyckte vi :) men han kommer va borta i några veckor eller så...vissa blir ledsna vissa inte...
Sen lunch...JÄTTE GO mat (tyckte jag) eftersom de va någon indisk gryta som va jätte go! men alla hållde inte med mig som vanligt så de blev fil till nåra...
Epa dåra jag pluggade mest matte......de va knäpp tyst dom första 40 minutraran!! Helt oroligt de va jätte skönt ååh Ulrik som hadde hand om våran epa satt bara där å log xD fast sen märkte vi att han satt å messade men någon x)....
Sen va de äntligen musik profil! De va lite tråkigt att ha minsta salen att repa i...ååh då menar jag verkligen minsta! Sebbe va ju inte heller på så gott humör hela tiden så...de blev som de blev :) men de va kul!

Sen på kvällen så blev de dans xD Kul, jag va hel svettig när jag kom för jag hadde cyklat och trodde jag skulle komma jätte försent fast jag kom bara 3 min föresnad xD (typiskt) såå jaa vi började med en ny dans ååh körde men nån låt från "Samuel Ljungbladh" (HÄRLIGT SVÄNG!) sååh de va kul...ååh nu sitter jag här ...klockan är 21:37 ååh jag måste gå å lägga mig xD Go natt!
image457

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0