Lördag.

Hej! de är då jag igen....

Yeey! då var de äntligen lördag igen xD Jösses vad tiden går fort nu för tiden =) har just käkat lunch , de va himla gott XD De va stekt potatis med snitchel med sweet chili sås ååh kebab dressing HALELLUJAH va gott!
jaaah innan dess då gick vi på en liten promenix hela familjen till bageriet där borta där man svänger in till Österengen...

I kväll är de WESTERFEST! Moahaha ska bli kul :) jag, Nicke å Beccis ska ditt vettu ;) kommer bli galet! (hoppas jag xD) Sen i morron är de Ground! Dom ska ditt räcker upp en hand! *räcker upp handen*! Aja de kommer bli grymt ;) ska ditt med nåra schyssta kompisar xD och fler hoppningvis kommer väl fler man känner ditt ;)

Allt från mig förns nu... SEE YOU LATER!

image462image463

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0