Hos Linn!

Hej är hos Linn!

Har just kommit från en helt OLTROLIG kväll på lovsång konferensen här i Stocholm! Du skulle varit där...asså jag grät nog minst 3 gånger under den kvällen ååh då var de inte av sorg utan av glädje att jag faktiskt har Jesus i mitt liv!! De va så härligt (!!) värsta braiga predikan ååh skit bra lovsång!! (Hallelujah!!) Tia körde gärnet sen på slutet med sina skäna "party" låtar ;) (jag fattar itne hur han orkar hålla igång så länge xD) Tänk vad Jesus kan göra mned oss! vi grät , sjöng , dansade, skrek (!!) Mohaha de va sån passion att kunna vara i en hel kyrka ååh vara så många som är där för samma syfte...Prisa gud! Älska Gud & leva för andra!! =)

Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0