Tja då vare måndag....IGEN!

Tja!

Morronen va väl sådär.... min sterio gick igång 05:30! eftersom jag hadde glömt att ställa om klockan på den! (klantigt). Så i alla fall jag gick upp ställde om den ååh typ somnade om xD....vaknade sen av att den gick på den rätta tiden (06:30) men jag var så grymt trött så jag sov till 07:00.....då gick jag upp klädde på mig & sminkade mig, sen var de dags för FRUKOST! Käkade som vanligt två mackor och en kopp té =) (smarrigt!)


I SKOLAN

Jaha ja då vare bild första lektionen. Den gick bra var jätte trött men de gick bra...

Jaa, och sen hadde vi....SPANSKA....= jätte segt så de behöver jag inte äns skriva om....
Sen hadde vi textil...ååh jag kom väl inte så jätte långt med mina pyamas byxor i dag heller xD
Lunch sen , de va typ blodpuding (som jag tycker är gott) men för dom andra blev det fil som vanligt...

Sen hadde vi matte =) haha jätte kul....vi fick veta att de var prov i morron så vi skulle försöka förbereda oss typ...
Sen var det gympa på schemat! De var väl kul antar jag x) Hadde nån fys grej...

Jaha vad var de sen då?...JO just de då var det SO med Johan! Det va ju kul som vanligt liksom (vi har nämliten väldigt roligt på So-lektonerna).
 Ja det är då mitt fina mellanmål, pennfack och So mapp ,med almenacka...

Jaha och sen var det slut på skol-dagen men de forsatte med Ny Generation :) och vi var tyvärr inte så många "/ men vi bad och diskuterade lite vad vi kan göra...men kom inte fram till något specielt....sen var de SLUT!


SLUT!

GOD BLESS YOU!


Kommentarer
Postat av: bea

amen nice :)) de är jättefina båda två! och jag tror att du kan ha den korallfärgade, du kanske kan testa den :) finfint!

2007-11-06 @ 21:50:30
URL: http://kladforsaljning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0