MUSICÀ ;)

Tjaaaaa.....

Sitter här och är heeeees.....(jippie kul åh va hes tjoho!....nooot!) Nä men de blir lite jobbigt, eftersom jag har massa jag ska öva till dom är 4 veckorna och vet inte riktigt hur de ska gå till....

Aja min dag har varit som följer:
  • Livskunskapen, sjuuuukt seg....hadde Magnus Thorell (xD) han har aldirg haft livskunskap osh snackade bara om hur hans mamma tvättade kläder när han var typ nio...
  • Epa/Klassråd, asså den var väl bra...frågade lite om man fick käka mackor i korridorerna åh sånt...
  • Lunch, Lasagnen var helt okej....(inte den bästa) men men.....
  • Epa, gjorde nästan inget....hadde inte så mkt och göra (*stolt* har nämligen gjort läxorna typ...)
  • MUSIK PROFIL, kuuul kuuul som vanligt ;) satt till slut utan för våran replokal (vi hadde de lilla rummet...) med bara några gitarrer ;) (MASSA MYS!)
Jaaaa...typ så xD asså fy va musik är roligt (wow coolt Emelie att du kom på de....det är ju så svårt att komma på!) Jo men asså TACK GUD FÖR ATT DU SKAPADE MUSIKEN!! Hallelujah!


or
 Today it´s about: image609 what do you think?

(jag testar denna "tumme upp" och "tumme ner" grejen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0