Har du börjat att skriva din önskelista ännu?

image610

Har du börjat skriva på önskelistorna än? jag har smått börjat ;)

?SYSTEM-KAMERA (digital)
?SINGSTAR (t.ex.High school musical)
?TYG PENNOR + VITA TRÖJOR, LINNEN, T-SHIRTS?.
?FÄRGLADA PÄRLOR (BARNSLIG SORT)
?FICKPENGAR??xD
??Jesus for president? t-shirt (flatebo.se
?Coolt halsband med plektrum med kors på Remmen är av skinn Pris: 110:- (flatebo.se)
?Dog tag-halsband: God Rocks! 40:-(flatebo.se)
?Aint got no monkeys-top i grått med vitt tryck mitt fram. Skön t-shirt i lite tjockare tyg som sitter superskönt. T-shirt: Pris: 170:- (flatebo.se)
?Kläder: grå kofta, vitt linne?.
?Skivor: Samuel Ljungbladh(nya), Alicia keys(nya), Joss Stone(nya), Toby Mac(gamla skivor)+ nya lovsångs skivor (need more!)
?FOTO PAPPER! STORAJ (ev. ramar jag kan ha mina foton i)
?Svarta reebok.
?Nitbälte (tre rader eller mer?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0