8 Juni kväll..... (=

image31 Go kväll folks! Härlig kväll asså!! Solnedgång å hela köret ;) Snackade me Beccis nys i telefon :D Vi har himla roliga samtal ibland XD Hon gjorde nått enastånde asså ;) Jag typ hittade på en låt som hette "Godis e gott" å hon typ åt godis då så & tittade på TV sjöng den låten & pratade med mig samtidigt ;) De ger vi en appldå för! (applåder). Nu sitter jag å tittar på den dära Astrid Lingren galan ;) himla härliga klipp å sånt från alla filmer å så.

Astrid Lingren quiz:
1.VILKEN ÄR DIN FAVVO FIGUR? Pippi Långstrum ;)
2.VART BOR EMIL I LÖNNEBERGA? SMÅLAND :P
3.FAVVO BOK? bröderna lejon hjärta å Pippi såklart :)
4.VAD KOMMER ATT BLI UPPKALLAT EFTER ASTRID? En barnby som ligger i Boaur eler nått XD

 Tack på förhand Amen. :P
 = när jag snackade med Beccis.  =this young girl she´s a freak ;)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0