måla mormors hus ;]

image168
Ja idag skulle vi då måla mormors hus XD De va himla trecligt. De började med att man vaknade då....å mamma stack me cykeln till mormor.....å jag försökte få i mig frukosten X) Sen när jag hadde piggnat till lite så drog ja på mig målar tröjan å byxorna å cyklade till mormor.....dom va i full gång å sa typ "hej Emelie så du kom i alla fall" när jag kom XD Jag fick uåå å letade på Hanna å Fia , Hanna va i duschen å Fia väntade på att Hanna skulle bli klar så att vi kunde börja :P Sen när Hanna hadde borstat håret å satt på sig målar kläderna började vi med källar ingången :] Sen när den va klar.....väntade vi på att de skulle bli fika XD hehe vi fyck typ melon å äpple å sånt:P sen.....(?? ) vi gjorde inte så mkt mer....förns vi skulle åka till Brunstopr å bada med Ingela å Kalle ;) hehe de va jätte kul! Men när vi skulle hämta bollar under vattnet vann Calle hela tiden...han e ju både snabbar LÄNGRE å äldre :P ja menar att simma ikapp en 15 åring e inte en lätt match sen när vi blev riktigt flummiga så hade vi FÖRBÖN I POOLEN hehe ja å Hanna i alla fall . de va jätte härligt....men alla uppskatade inte får förbön XD......efter en sim tur med bad å lek så fikade vi lite. sen tyckte vi de blev så kallt att vi gick på till koisken å köpte glass XD Vi kikade in på Rasta-tian också å Ingela shoppade som hon gör XD Sen vntade vi på att pappa skulle komma (vi var nämligen 6 barn+1 vuxen : Jag , Nicke , Simon , Kalle(hehe han fick vara ett barn) Hanna å Fia). Aja sen åkte Nicke å Simon hem me pappa å vi andra åkte tillbax till måleriet:P men vi behövde inte måla så länge för sen va de dags för middag:P solen va uppe till & med! Jätte mysigt. Sen va de Allsång på Skansen å efter de drog vi hem å sooooov.... : )

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0