Ja som sagt så drog vi till Örserum i ett par dar bara med kusinerna...

image200

...ja å där softade vi mest å badade. När vi kom ditt började vi då packa upp å så...sen käkade vi lunch...sen gick vi å badade...efter en stund så kom också Kalle , Linda å Micke de va trevligt så vi gick till backa å fika de vid missonshuset. Sen skulle dom dra iväg till skåna ...åååh jag drog mig undan för ja vill inte diska XD jag typ tog lite bilder i stället...       Sen så började vi att förebereda  inför vårat "lägerbål" vi skulle ha med mamma å pappa å kusinerna :P hehe vi hadde får egna lilla "Talang 2007"  där Nicke var konfranser. De va mkt roligt de va lite skecher å roliga historier å så men vi grillade också nått bröd som tydligen hette "stompa" ååh va jätte gott! Sen så tog vi en kort andakt å sen gick jag Nicke Hanna å Fia till husvagnen medans resten gick in i huset....vi skulle nämligen sova i husvagnen XD...men inte kunde vi sova eftersom den där himla katten skulle mjaooa hela natten! Aja jag sov i alla fall rätt länge innan ja väcktes av Hanna å sa att "nä nu får du gå upp Emelie klockan e 10 över elva!" . Upps hehe aja jag käkade min frukost å försökte vakna...sen gick vi ner å badade igen.
Hanna var minsann jätte nöjd ;)
Sen drog vi till GRÄNNA .
Vi gick runt å stroa´sa lite men vi gick snabbt ner till hamnen för att käka glass.


image212

  


Tack för mig
                       Bless you...

                                         Amen.

Kommentarer
Postat av: Hannis

EMELIE!!!! DU MÅSTE FRÅGA MIIIG FÖÖÖRST:( innan du sätter ut bilder på mig :) när jag va little(englishXD)

Jag hade ju delad lugg som va jätte ful tkr jag + att jag hade en tjock tröja på mig mitt i sommarn!!!

fråååååån kusinen hanna

2009-01-09 @ 17:27:26
URL: http://hannadelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0