De e bara jag som skriver....

image198

Tja! hmm vänta i dag e de sönda...om en vecka så är jag på läger med polarna , ååh va härligt :) I alla fall...idag så har jag inga planer...förutom att försöka hinna ner till vätterstranden å träffa nåra från kyrkan å så. Hmm vet du va som är jobbig med den här veckan? en sån här vecka i Juli?....ATT ALLA E BORTRESTA!! när man själv e hemma så har dom andra rest bort...Jippie  "/ Aja jag får väll roa mig sjäkv då X) De e ju rätt fint väder i dag....mamma å appa har redan stuckit till A6...UTAN mig. hmm,.....kanske ska ringa nån? (I fall att nån e hamma). Aja wish me luck ;) annars skriver jag väll lite senare å säger att ja har dö trist XD

Tack för att du läser ;)
                                                Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0