SHOO LEN! (haha, kjolen)

Hej hej!...sorry att jag inte skrivet på ett tag.... men nu är jag här!
Luca i dag dåra...Kollade först på 6:ornas Lucia lite kort innan jag skulle börja min lektion...sen efter se så där...40 min (??) så pallrade vi oss upp fill Beccis mamma dagis (där hon jobbar alltså) och lussade för dagis barnen (!!) De va trevligt ;) Sen så hag vi också tittat på 9:ornas Lucia! De va jätte fint...hoppas vårat blir mins liak fint där vi går i nian ;)

Tänk vad mycket stilar de finns (!!)
Har du tänkt på hur mycket stilar det finns? Lite punkig, rockig, romantsik, mode inriktat, "trashigt!, slitet, popit, 80-tal, 50-tal....jaa de finns nog hur mycket som helst....men hur svårt är det inte att hitta sin "egen stil"...de har jag i alla fall tyckt...
Jag blandar nog de lite trashiga med de romantiska och lite rockigare ;) (förstår du ungefär då?) Inte för mycket rockigt (mest lite detaljer) och romantiskt vet jag inte alls hur man ska beskriva de...och så lite trashigt menar jag kanske lite slitet eller att de ska se lite ut som att de är söndrigt fast ändå inte...oj de va svårt att förklara (xD)
t.ex.
...tycks?

Vad har du för stil? SKRIV OCH BERÄTTA!
image616

Kommentarer
Postat av: hanna

vicka coola hängslen Jag vill också ha sånna :(

Jag har sånna rosa och grönrandiga och dem e för små för mig :'(

Kan inte jag få dem av dig om inte du vill ha dem :P

Kram kussen

2009-01-09 @ 17:19:25
URL: http://hannadelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0