Dan före doppare dan!

image641

JAG KAN KNAPPT FATTA DE! Tänk, i morron är de julafton!

Ja har nog bara suttit mitt i jul stöket och inte orkat göra så mycket (xD)

Jag gör en dagens;

Typ, är inte så bra på sånt här XD

  • Skarf - gjord av ett par gamla pyamas byxor.
  • Tunika - Pappas gamla t-shirt som jag sytt om.
  • Skärp - Röda korstet ;)
  • Grå tröja under - Lindex tror jag.
  • Kors halsband - från Betlehem, fått från mamma som fått från mormor (min)
  • ljus bers/grön aktiga Jeans som inte syns - Cheap Mondy (köpt på lager 157)

haha jaa.....ska man fortsätta?


Kommentarer
Postat av: Silje :)

haha det er så sykt kule bilder av deg! du er virkelig med foto!! :D

2008-10-06 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0