Skolstart!

Ja skolstarten va väl inte riktigt som man hadde tänkt sig xD Regnet öste ner på morgonen....(tack å lov fick jag skjus av pappa). När jag kom till Musik börsen fick jag vänta i kanske en halv timme på Matilda, xD , eftersom jag hadde kommit alldeles för tidigt igentligen XD (pappa skulle jobba så). I alla fall så hittade jag henne sen ute i regnet å vi började gå mot Junedalskolan (gosh jag ska gå där i tre år nu kan inte fatta de!).  I alla fall å så va de ju upprop i Ljushallen , vi hittade våran klass "7F" & vi gick till vårat klass rum. Jocke då fåran förtroende lärare hälsade oss välkomna å typ , rablade upp hela schemat! De va full spekat med grejer vi skulle göra!....ååh börja klockan 8.00 varje dag! utom på tisdagar då vi börjar 9.05. MEN I ALLA FALL! Jag har ju som sagt typ 8 km till skolan....åh vi har inte råd att jag åker buss....(för att skolan betlar inte eftersom jag igentligen inte till hör den skolan).  Aja i alla fall , sen så delades vi upp i grupper som skulle diskutera hur vi skulle hade i klassen. Medans de höll på fick vi skåps nyckel å block till SO....eller NO jag minns inte xD I alla fall sen efter de skulle vi käka men medans vi väntade på att kunna komma in letade vi upp mitt skåp :) (tänk att ha ett eget skåp *drömande*) JAG HITTADE! JIPPIE! hehe å tack å lov va Matilda ganska nära mitt xD MEN stackkars Cornelia fick typ ha sitt nere i källaren tillsammans med Frida... Nä nu orkar jag inte skriva mer xD men jag hoppas de går bra i morron också , då e de SKOLFOTO!
image327

Helpt me Jesus! Help me to surviv. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0