Skolan å så...

Ja , de e mkt tankar å så som snurrar i huvudet just nu....de har inte varit världens bästa start på Junedal precis xD
Klassen verkar vara en rätt så cool klass....men de e svårt att komma in i de lixom...
fattar du vad jag menar?
Jag känner mig lite vilsen, de är jätte kul med nya människor å så men ja de är ju inte alltid så lätt att bli super duper kompisar med dom här nya klass kompisarna man ändå ska vara med nu i tre år....man har lite press på sig lixom xD
image332
Jesus hjälp mig! Hjälp mig att kunna gå igenom de här! Jag vill at du ska vara med mig....alla dagar!

Kommentarer
Postat av: bea

hej! (:
yes, jag ska på uppropet på måndag.
vi kan göra ett utbyte då ;D om jag ger dig kläderna & det (: ses! kram!

2007-08-29 @ 07:33:44
URL: http://belutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0