En hel vecka i Missons huset i Örserum...

image262

Måndag i Missonshuset
Ja nu har vi varit här sen i Söndags. Men i dag då , har vi bara badat & solat heeela daaaageh. De va sååå skönt. De är verkligen bara de vi gjort , softat å badat å solat xD
slut på Måndag..


Onsdag
Hehe ja nu sitter jag på min sän här & lyssnar på Jaime Cullum & mamma sitter & läser tidningen samtidigt ssom Nicke & Simon spelar nått´spel på sitt "playsation" där man slåss (de låter inte så kul man hör väldigt mkt ut xD) Men igår (tisdag) var de minnsan fint väder & alla va ute å bada å rodde i båten! (vi har en liten räddning båt vi fått av en gubbe som farfar kände). Inte lika trist som idag när de bara är moln, moln, moln o.s.v Men ivi har varit i Gränna senarea på dan i daför de klarnade upp efter ett tag. De va jätte mysigt de va bara våran familj som gick i gränna hamn käkade glass å så xD Men sen på kvällen satt hela familjen å sepalde monopol x)
slut på Onsdag..
oj va de regnade när vi va i Gränna xD

Torsdag
Ja i dag har vi bara luggit på stranden å latat oss x) I dag var de faktiskt nästa ljumet i vattnet! (galet). Senare på kvällen satt vi med hela familjen & tittade på "Legelly Blonde 2" & käkade glass xD mumisgt ;)
slut på tordag...


Fredag
Usch , på morgonen vaknade jag ganska tidigt för dom fördömda mygg betten som är över hela mig! annars har jag nog haft rätt så tråkigt idag...eftersom jag varit så himla trött å inte orkat göra nått xDMen de hjälpte lite att familjen stosade pi Gränna sen på kvällen. Men sen slutade vi kvällen med Tacos i Missonshuset ;)
slut på fredag..


Ja å på lördan flyttade vi ut alla grejer vi haft unde rhla sommaren ;) då vi får se hur de blir nästa år , tack å hej!
smörklubba xD

Tack för att du orkar läsa ;)
  Amen.

Kommentarer
Postat av: natta

gulliga bilder =) såg att du varit inne på beas ( belutt.blogg.se ) blogg och velat köpa lite grejer. Jag säljer också lite grejer, kika gärna in=)kram

2007-08-13 @ 00:24:38
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: threes`

Såg att du beställde lite kläder av belutt.blogg.se. jag har en tredjedel ute poå bloggen redan om säljees, kika in om du har lust ! =)

2007-08-13 @ 13:39:09
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0