4 agusti

  • image231

    Jag idag fick vi gå upp klockan nio! För att vi skulle hinna till loppisen i Örserum ;) Men de va kul , asså galet va vi fynda! Hehe men när aktionen började ville Simon rida ponnyridning. Oj va han var nöjd efter de xD Ja sen efter de.....så drog ju mamma igång med att ropa (hon tycker ju de e så roligt). Så vi fick en del xD hehe jag fick:
  • ett glas bord
  • en LP - Elton jhon (vilket fynd!)
  • Skiva-miio (haha jaa vad ska man säga , kul å ha lixom)
  • bok-bibel guide (himla bra om man inte hittar i bibeln)
  • godis-e gott
  • té koppar-svarta (himla snygg)

hehe sen minns jag inte vad ja fick mer xD Aja sen efter ett par timmar på loppisen drog vi ner å bada ;)  De var iskallt!

De va typ bara galningen Sofia som verkligen doppade sig! Hon låg i vattnet i flera minuter xD Jag fattar  inte hur hon kan....
Sen efter en trevlig stund med kusinerna nere vid vattnet med fika å prat med vädret i behåll (nästan) så drog vi oss hemmåt. Precis när vi kom hem tog jag mig en dusch å sen gick ja direkt ut på en promenad (de va så fint väder ute åå solen hållde på att gå ner å de va så vackert). Så jag tog med mig min kamera å gick... Först gick ja ner till Maá (lekplatsen nedan för mig. Där satte jag mig på en av gungarna å funderade på när jag var där senast xD dom kändes så himla små helt plötlisligt...eller så e de jag som har väst x) I alla fall efter de så gick jag mot båtarna där vid Norrängskolan...där tog jag ett par rätt så shyssta bilder =)
Sen riktade jag mig mog Norrängskolan. På vägen träffade jag på Jätten vist . Sen när jag var framme vid skolan så...jaaa man kunde ju inte komma in eller så eftersom halva skolgården/skolan va in spärrad för att dom håller på å bygger å bygger....(man undrar om dom kommer nån vart). Sen gick jag upp till övre skolgården å tittade lite....tänk att man ska lämna allt de här nu till hösten...
Men sen så gick jag ner till bäcken å kollade lite....tänk hur mkt vi har trillat i å lekt massa krig å sånt där xD
Jag försökte lite senare när jag sutitt där å badat fötterna i de iskalla vattnet försöka pallra mig upp för, till vägen. Jag lyckades! Hallelujah! hehe de va svårare att komma upp än de va i fyran xD då gick de ju så smidigt xD aja sen så gick jag till grillen där uppe brevid fotbollsplanen. Där satt jag i grästet å tänkte för mig själv å så tog jag fram kamera å knäppte lite bilder.

Sen så började jag bli lite trött så jag började gå hemmåt...på vägen så när jag var i statsa så träffade jag Victor å Stina å deras andra två kompisar som jag inte vet vilka dom är. Den ena kille frågade om jag va typ "luffare" å ja sa nej...bara för att man går själv med en väska på axeln behöver man inte vara luffare eller?? Aja i alla fall när jag kom hem så va Simon utlädd i sin nya "ninja dräkt" som han kallar de fast är igentligen nån jujutsu eller karate dräkt xD
image257

Sen sa pappa "kolla på våran gröna cykel! växterna har klamrat sig fast på den xD" oj ja de hadde han rätt i...

image260

Sen gick vi å åt på balkongen å tittade sen på "Numb3ers" sen gick vi å la oss....
go natt

Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0