WADAP FOLKS!

Höhöh. Hej vänner! Jag eh, borde ha städat Sebbes bur...hmm men jag orkade inte. Men jag har i alla fall tagit alla mina kläder som har legat på golvet...och placerat dom tillbaks i garderoben igen. Det är ju i alla fall något.
Annars så var jag på Ralle igår (bibelskola livskrafts place). Det var fett. Dom verkade trevliga i alla fall. Chill liksom.
I morgon, ska jag berätta en antik saga för mina klasskompsiar på svenskan. Dansa lite sjysta moves, spela in något improveserat sång grej (waila loss helt enektl) på min vän Jacobs projektarbete. Och så ska jag på tjejträff med brudarna i klassen. Ååååh så ska jag ha vääärsta plugget med Emmy och Josefin (hoppas vi fixar något fika så vi inte dör typ). Jepp. Det ska jag göra. Hehe....
Pöss! (känner mig som en riktig bloggare nu...när man säger pöss åh allt....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0