Det är januari...

hfhdfhdugk


Jaha... då satta man här. Det är tre dagar innan skolan börjar... Lite surt faktiskt. Jag har ju för det mesta varit sjuk under detta lov... Surt.
Men ska på grill-party på tisdag ! Det blir mysigt !....och kallt.
Har träffat mysiga släkten åh käkat go mat har jag också gjort ! (Starkt men gott !) Men mest så har jag sovit, ätit, tittat på film, sovit... :) Men de är bra de med. Jag saknar min bas dock. Den håller på att lackas om (eller så har den redan de xD) till lila ! De ska bli galet spännande att få se hur de blev. Kanske lägger upp en bild här ;)

Det är inte så mycket snö här i Huskvarna ska jag tala om !

Och jag har städat i mitt rum. Så nu ser man både golvet, skrivbordet och sängen ! Men framförallt golvet.
Hade fest här hemma i lördas med kyrkan. De va galet mysigt ! Oc de va ju flera polers som inte hade varit här (!) (skäms på mig!) Ska försöka ändra på de..

Men även fast jag inte dö längtar till att skolan ska börja. Så längtar jag sjukt mycket till den hör våren !
Sol, Tre dagar, Unk Kraft, Picknickar, sitta på balkongen...

Det kommer bli en värd vår...


Kommentarer
Postat av: nathalie

nice blogg du har! :D







www.starcevic.blogg.se

2009-01-11 @ 10:16:10
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0