Summertime. Do you know what that means ?

It´s summer everyone!
Fast det känns dock inte så med detta anti-sommarkänsliga-väder XD Vänta !? vad ska jag göra i sommar egentligen !?
I´ll make a list...
  1. Dagstorp - Vineyard,kids läger ;) Det är nostalgi !
  2. Ralingsås-midsommar konferens.
  3. Lysekil/New Wine - nån läger vecka ? med la familla !
  4. upp till två veckors - ingenting XD LEDIG...ska på nån festival 4 juli. annars är det, träffa kusiner och vänner som gäller !
  5. Doing The Stuff / Vineyard ungdoms läger - FATTA BALLT ! det är nån slags ungdoms-bibelskola-läger-grejs som Vineyard har startat nu i år ! Lovsång/musik och dans som inriktning ! och vi kommer att få praktisera också...i Norge XD som der kommer hållas i.
  6. Vineyard Nordic Summer Camp ? - är inte säkert ännu att jag kan gå (måste hitta nån att sova hos först...). Det är i alla fall det berömda norden lägret vi har i Vineyard !! Go for it NORDEN !
  7. ...........Ledig? XD Lek med mig !
  8. ..........snart skola.....
  9. .....snart skola....är i missionhuset....
  10. Skolan börjar.
åk 7skolavslutningVI ÄR SNYGGA !metal pose efter skolavslutning
Bilder från skolavslutningen i fredas...it is jag, Alibn och Ludvig, bea och jag, och sista bildern är jag,Bea och Boel som gör en "metal-pose"(jag försökte i alla fall !) inne på rosen... ( mästerfotografen: Elin Jonsson. magicmushroomz.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

Jag ska lära dig massa metalposer^^

2008-06-20 @ 22:52:35
Postat av: Emelie N.

GÖR DE !!! I NEED IT !

2008-06-24 @ 12:27:21
URL: http://emelienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0