Han är nog världens skönaste...

image758
Ja, det här är då min kanin xD Han heter Sebastian men jag säger nästan aldrig de så de blir "Sebbe". I alla fall...åter till poengen varför jag har honom som temat på detta inlägg...
Jo jag tror att Sebbe nog är världens skönaste typ ;) haha de låter som om jag snackar om en människa. Men kolla, han lyssnar, han tittar på en med sitt lilla söta ansikte och då mår man bättre, och när han sover ser han bara störtskön ut (!) Åh så brukar han ibland bara ligga på sidan, på sitt tak då i hans bur åh titta skumt på mig...åh då förstår jag att jag har glömt nått. Skön kanin eller vad? Hehe han är ändå rätt så gammal..typ 3 år. Har du nått djur? Kanske inte en störtskön kanin...men en hund kanske? En katt?
Min ena bror Nicke hadde ett par skölpaddor en gång...men han fick inte ha dom för mamma sen för han skötte dom inte så bra...(den ena sprang nämligen ut på vägen en gång, utan nåra skador förstås så fick vi tillbax honom...). Ja vad ska jag berätta mer? Haha, jag har en störtskön kanin hejdå!
image759

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt =)

2008-01-06 @ 18:48:39
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: bea

(svar)
haha, precis ;)

2008-01-07 @ 11:02:40
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0