VARFÖR!?

266914-862

Palla! Palla pressen! Palla att ha så mycket fördomar för allt och alla!
Tänk på vad ni säger! Det kan skada någon illa. Även fast det är ett skämt för dig kan det krypa in, inom någon så himla hårt att de kanske inte äns kommer ur en? Du, umuntra dom runt omkring dig i stället för att skricka "GÅ ÅH DÖ!" eller nått.....ett tips bara...
Jag är så trött.....varför?! Man riskerar sina egna vänner och med-männsikor med detta! Det funkar inte! Skippa skitsnacket and do the talk! Jag tror att "vi" måste skärpa oss....REGÄLT!.....det är för många ungdomar i dag som trackar, och aldrig förlåter....dricker, knarkar, röker! DU förstör bara dig själv! Jag skulle aldrig orka ett sånt liv.
Jesus finns i mitt liv.
Han är den bästa av dom bästa.
Han har hjälpt mig.
Jag vet att han kan hjälpa dig också.
Ingen mer än han kan dra upp dig ur träsket.
Jag skulle ta chansen om jag va du.


God in trust.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vineyard... du är tretton och sektanhängare. snälla, gör något åt dig nu innan det är för sent.

2008-03-02 @ 05:05:30
Postat av: Emelie.

För det försa är Vineyard världens bästa kyrkan och ingen himla sekt!
För det andra....är jag fjorton snart! (haha jag kunde inte låtabli...)

2008-03-03 @ 20:04:03
URL: http://emelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0