Citat:

Familjen sitter vid matbordet som vanligt, en sönda kväll efter dagens gudtjänst. Vi diskuterade vad Simon och Nicke (mina små bröder) vad dom gjort på sönda skolan. Dom berättade att dom pratat om fadern och sonen som dom pratade om i bibeln (en lång historia så jag tar inte den nu...) i alla fall. Det som var lite kul va att vi "vuxna" (med betoning på vuxna...) hade också pratat om exakt samma story.

-Vi pratade om fadern och sonen i dag på Upptäckarna! sa Simon
-Om sonen som skulle offras till Gud...forttsatte han...
-Jaså? Va ni många på Upptäckarna i dag sa jag (tror jag)
-Jaa, typ 10 st. Sa Simon.
-haha va roligt, vi pratade ju faktiskt också om samma historia.sa jag.
-Jaha? Hur många var ni.....
(alltså han fattade inte att jag menade att vi "vuxna"(med betonging på vuxna igen..) hade snackat om den på predikan)

(haha, fy vilken dålig humor jag har.)

image837

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)
haha, yes, han är inte dålig han :)

2008-02-05 @ 06:54:40
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0