Varför ska man alltid vara pank?!

De är ju mycket mode på hösten (är de bara jag eller är de mycket mode å andra trender som dyker upp  just på hösten?) De här är väl mina tankar som jag gääääärna skulle köpa om jag inte var PANK!
Usch å nu börjar de regna igen...
1.image3542.image3553.image3564.image3575.image3586.image3597.image3608.image3619.image36210.image36411.image36312.image36513.image36614.image36715.image36816.image369

1. Sååååå söööt! haha 2. coolt ;) inte för kallt om man har ett par mysiga legging/strumpbyxor under xD 3. också jätte sööt! den är lixom halvt tunika halvt t-shirt/blus x) 4. Love it! ranidgt =) ååh tunikan är väldigt snygg i sig 5. Du har säkert sätt den förut på någon...de ser ju så otroligt mysigt ut (: VILL HA! (hmm vart ska jag få pengar ifrån tänkte du Emelie!) 6. Äntligen nått som är snyggt å som jag faktiskt har!  Forttfarande snyggt;) kors är alltid coolt å på så vis kan jag visa min kristna tro snyggt ;) 8.& 9.Converse är aldrig fel xD ååh dom här är ju lite varmare å lite mer höstiga (med de svarta å grå) så ett plus på de. 10.Svart hatt! Jippie de e ju så snyggt xD ååh så har jag ju en redan (Mohahaha!) 11. I want it and i need it! hehe vanlig svart lång ärmade med låååååånga ärmar ;) jag bara älskar dom...men äger ingen tyvärr :/ 12. Mitt nitbälte jag har nu är typ aldeles för litet...så måte skaffa mig ett nytt xD 8om jag någon gång har råd). 13. Skin jackan! dom är jätte snygga passar till de mesta...har ingen anning om de är jag men de är snygg på många andra ;) (Julia du är snyggast!) 14. Okej nu har vi kommit till den svarta kappahn...lite för glamoröst för mig men jag tycker ändå att den är vädigt fin ååh...aja vet inte om jag tycker den är vår, vinter eller höst xD 15. den här är en av mina absoluta favoriter. Den är skön , den har en sjukt snygg lila färg (xD) ååh....JAG ÄLSKAR DEN! 16. Den här är också skitsnygg! Den är lixom stor å härligt åååh...jag älskar de härliga stora bokstäverna!......
Orkade du läsa hela!? En stor applåd till dig! *klappar*! haha inte jätt intressant kanske du märkte xD men men...

Du märkte säkert vilka färger jag gillar bäst xD


Kommentarer
Postat av: fanny alfredsson

ååååååååååååh vilka fina saker vet du var man köper nr:1,6,8,14och nr 16 kram fanny

2007-09-03 @ 16:19:57
Postat av: Emelie

Jag hittade ALLT på ellos.se XD

2007-09-03 @ 19:06:35
URL: http://emelienaslund.blogg.se
Postat av: bea

har du börjat på ad nu?
surt att va sjuk, krya på dig!
kommer du på kören på torsdag?
isf kan vi ta kläderna där (:

2007-09-03 @ 20:48:30
URL: http://belutt.blogg.se
Postat av: bea

usch nej, krya på dig!

2007-09-04 @ 12:48:46
URL: http://belutt.blogg.se
Postat av: bea

usch nej, krya på dig!

2007-09-04 @ 12:48:55
URL: http://belutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0