Oj! de kanske är ingen som läser allt skräp jag klottrar ner här xD

  • Jaha....är de någon som läser nått av de jag skriver ??

    Det är frågan (xD) och den ställer jag dig , läser du nått här? Brukar du komentera nått? Eller läser du bara de som är under struket eller de med STORA BOKSTÄVER....eller de som har fet stil (??)

    Jaaha vad ska jag göra annars i dag då?
  • KYRKAN (JIPPIE!!)
  • PLUGGA (....jippie....)
  • STÄDA RUMMET/GOLVET (de måste lixom bli gjort)
  • STÄDA SEBBES BUR (de stinker... =/ )

Kul läsning (??) skulle väl inte tro de....

haha kul att fu läser ändå ;)
 Tack Jesus!


Kommentarer
Postat av: bea

haha, tack för rösten ;) är fortfarande osäker alltså x) :P

2007-09-16 @ 15:45:44
URL: http://anglatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0