Måndag....*suck*

Jaha ja då va de måndag då....

Alltid som alla måndag var man ju såååå trööööött....
Bild första lektionen!De va lite kul faktiskt å lixom en liten lätt start ;) Sen hadde vi Matte, ååh de gick bra tycker jag dessutom så har vi matte prov i morron!! (fortfarande trött). Sen....lunch va(??) vi fick typ korv stråganof (inte jätte go men ätbar). SEN.....Idrott.....vi fick typ springa...ååh göra nåra styrkes övningar. Men medans jag gjorde nåra upp hopp så skar jag mig på fingret (!) de va typ en glas bit på marken som jag snuddade vid å så började blöda.....jag bara SKREK......inte xD haha Majoska ååh Esra å dom andra tjejerna tyckte de va jätte hemskt ååh ja kände ju ingenting xD (den skar ju mig inte djupt, bara så att de blödde lite lixom xD). Aja nog om de.....
Sen hadde vi SO!! Som alltid så hadde vi kul lixom ;) vi är värsta goa klassen på SO:n så kul! åååh Johan (Rainfelt) är ju typ den bästa läraren vi har så de är gött =)
Jaaha....å sen va de ju äntligen NY GENERATION!! Vi kom in lite lätt in jag å Frida ååh så började vi planera lite om gemensakps kvällen vi ska ha NÄSTA vecka. Spånade lite på lekar å mat å sånt....
Åååh ja käkade macka å drack min pucko medans (hadde köpt i cafeterian innan SO:n). Aja åååh så gick jag med Rasse å Nico ååh Frida en bit på hemvägen.....

image423
 Tack för en rätt så härlig dag med goa vänner å härligt väder ;) Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0