GOSPEL = GLÄDJE!

Dagen har varit lite upp & ner xD....

image412
Jaha....Ja hur va det i skolan i dag då? Jo. de ska jag tala om för dig....de va upp & ner! De blev en chock efter den andra xD (de va bara små grejer så va inte orolig). Men på morgonen när jag kom till skolan ååh hadde hämtat mina böcker i mitt skåp & va på väg till Becka å dom andra så kom Ludde åh hans kompis Jocke från ingen stans å ställde mig mot väggen å sa att jag typ "inte kunde göra så" åh "att jag hadde sårat dom" xD hel skumt (dom va på bus humör alltså) aja nu tar vi inte så mycket mer om de.....De va i alla fall en sak xD sen va de massa annat men de får du fråga om du vill veta nått mer om de...


image418
Jaha...va sjutton har hon en bild på ett äpple och en risirfutti i en plast låda för? Ja de kan man fråga säg xD nää men den la jag upp för att vissa att "de här åt hon när hon väntade på att bli inslämt på alla lektioner på österengkyrkan!" (haha). I alla fall första hadde jag ju då bas, de va kul men jag va helt virrig så jag typ fattade inte så mycket xD (Heja maickel som står ut med mig!) jaha å sen hade jag typ "solo sång" de låter lite skumt tycker jag xD men i alla fall de va himla kul! att få sjunga lixom , TACK Gud för att vi får lovsjunga dig! Men men sen va de äntligen dags för KÖR! Så kul vi sjöng som vanligt haha ååh såra å galet va kul man kan ha med gospel ! Dessutom betyder "gosple" glädje ;)
image420

Men nu måste kag sova! Go natt å låt Gud vaka över dig ;)

Amen.


Kommentarer
Postat av: bea

emelie, jag är allvarlig nu ...
ha inte sån panik av att vilja vara stor! det kommer! njut av att vara tretton; det blir du aldrig mer!
seriously!
:)

2007-09-21 @ 23:15:29
URL: http://anglatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0