Fredag igen!

Jahoo!! ÄNTLIGEN är de fredag igen!

Ja asså redan helg de är sanslöst vad tiden går fort när man har roligt....eller inte xD Nää men veckan har varit bra tycker jag....
Forttfarande alldeles för HÖG ljudnivå i klassen/korridoerer m.m. (men det är nog tyvärr inget jag kan ändra på). Men mamma hadde den goda idén att jag skulle ha öronproppar! visst är de smart?! ja menar jag hör ju fortfarande de ska bara dämpa lite lixom (??) jag tyckte i alla fall att de var en bra idé...
Jaha hur har denna fredag varit då?
Jo först hadde vi ju musik dåra, å vi tittade klart på "Mozart filmen" sen så tittade vi en stund på en film om "Ray charles" och den va väldigt dramatisk tycker jag xD men bra....
I alla fall efter de så spånade jag å Frida på hur vi skulle ha våran andakt på måndag (lite sent att spåna på de kanske). Men temat blev "helande" så jag kommer typ berätta om sånt som hänt mig när de gäller helande....Ååh Frida ska försöka leta uptt ett bibel ord ;)
Jaha ja vad hadde vi sen då.....NO! Vi hadde något slags test om materia åh molekyler å sånt där konstigt ååh....sen skulle vi sätta ihop konstiga ämnene med molekyl modeller! De va kul ;) Beccis satte ihop nått som inehöll : svavel, väte, kol, klor, syre o.s.v. (vi frågade Magnus om vad som skulle hända om de var på riktigt men han sa att man kunde nog inte åstakomma de). Jaha åh sen va det lunch! ÅÅh de va jätte go mat! Klyften potatis , brun sås åh Schnitzel (eller hur de stavas). Men "tråkmonsarna" Frida å Beccis tog fil som vanligt....
Sen orkar jag inte skirva mer om vad jag gjorde i skolan...men vad jag minns s slutade vi äntligen! Jo just de! skulle bara säga....BRANDLARMET GICK PÅ! under svenskan....:P de va tydligen nåra i B-huset som hadde satt på den för skojs skull...

Allan/t3
image426

Yah! då va de Allan igen! vi typ hängde ååh sjöng ååh så...men sen va de t3 ååh jag snokade in mig där å lossades att jag va gammal nog att kunna få vara med ;) men de gick bra, jag var inte med hela tiden för dom repade mest till deras Gudtjänst dom skulle ha på söndag så jag kunde ju lixom inte göra så mycket xD Men mysigt vare! ÅÅh så träffade man lite roligt folk med lixom ;) Sen hämtade pappa mig ååh vi handlade lite chips på willys ååh drog hem....ååh nu sitter jag här xD

Jaaha slut på de roliga HEJA du har läst klart nu! du har vunnit! Du har orkat läsa mina onödiga saker ände hit! GRATTIS!

Bless....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0