Varför känner jag så här? Det är väl inget att gråta för...eller?

Om du går runt i skolan ser du...

Varför känner man som man gör? Just nu känner jag mig bara deppig....slutade lite tidigare i dag men stannade kvar en stund å snackade med nåra. En kompis till mig satt men en kill kompis men så helt plötsligt kom en annan kille in som jag inte känner så bra.....dom snackar å skojar ååh jag bara hänger på xD plötsligt börjar killen som kom in försöka pussa å krama på min kompis, då slog de mig att dom kanske är ihop x) Men sen slog de mig...."när ska de få hända mig? "
Tänk du ser ju massa par nästan varje dag. Men har du någon tänkt på att få vara en av dom? Vara den som har en kille att mysa med ååh gå på stan med å pussa på innan lektionerna på rasten?
Jag har inte haft nån så tight på jätte länge. Men jag undrar lite hur de kändes (??) Att va den som han faktiskt gillade, den som han ville pussa på , den som han ville vara med hela tiden...
Okej jag ska vara ärlig de har aldrig hänt på riktigt så ...förstår du hur jag menar? De va i låg/mellan stadiet senast....nu är man ju äldre åh kanske känner lite mer än förut...
Usch va jag yrar jag hittar väl nån någon gång.....man jag önskar att jag hadde honom som min...
image451

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0