Vad vill jag igentligen?

image586
Ibland undrar jag verkligen "vad" det är jag vill igentligen...
Vi har ju så mycket val vi måste göra, så mycket beslut med sina konsekvenser o.s.v....
Jag har jätte mycket val just nu.....
Skolor och sånt orkar jag inte äns ta upp xD man börjar liskom redan oroa sig för vilket gymnasie man ska gå på (man gör de! ja vet alla säger hela tiden "Men Emelie det är flera år tills dess" jo jag vet men sen så sitter jag ju där och vet inte vart jag ska ta vägen!). Men det är ju massa annat också....nu när man har börjat högstadiet t.ex. då får man ju grymt nya bekanskaper liksom...och så måste man välja vilka vänner man ska ha igentligen....för nu när man blir äldre börja man få fler och fler åsikter om allt (och inget) så då får man ta de lite lungt och faktiskt sitta när å tänka "vill jag verkligen vara med dom här personerna?". Men man ska ju också hitta en pojkvän! (HJÄLP!) eller måste och måste...måste, måste man inte men de känns ju så...
Man vill ju också ut å resa! (I alla fall jag...) och ut å missonera ! ååh gå på massa coola läger och konserter och festivaler...(ävern fast jag inte alls har råd). Som sagt du ser ju! Hur mycket som helst! När man heter Emelie och är 13 år så är det mycket som snurrar i skallen på en xD Men en sak vet jag.....
att Jesus är med mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0