Lördag.

image471 Halloj! Jag här igen...idag har jag varit typ halv död hela dan xD har nästan inte orkat göra nått, förutom att jag lagade lite byxor i morse....
Har varit himla fint väder i dag (synd att jag inte orkade utnytja de). Men men man kan faktiskt inte orka göra allt här i världen....
Hmm...måste öva på låten jag fick från Maria snart xD UPS! jag har inte övat på basen heller! (hehe dukigt Emelie!).

Nått som är roligt....
Igår fick jag ett par till converse! (fick nämligen ett par andra bara dagen innan) och så fick jag en mössa! (som du kanske ser på bilden...) ååh i dag fick jag också ett par skor...ett par rosa! (ser du också på bilden x) jag fick dessutom igår lite gamla kläder av Fanny som hon inte kan använda längra, jätte snygga! (TACK FANNY!) typ tre par jeans lite tröjor åh legging ;) Thanks!

okej slut pratat om grejer jag fått xD

Asså gosh vad Gud är god....ibland bara kommer jag på de att de fakstiskt är så! Du är god cool!

Yeah right! ceep on walkin your way! xD

Bless...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0