HUR ROLIGT LIV HAR DU?

Har du... 

  • ....skrattat så mycket att du ramlat? = JA DET HAR JAG MÅNGA GÅNGER!
  • .... varit ovän med någon? = Jaa ååh det var inte kul alls...(vad är detta för fråger, man har ju inte roligt om man är ovän med någon...)
  • ..... varit full? = NEJ!
  • .... färgat hela ditt hår? = Nej mitt hår är helt naturligt =)
  • ...... busringt? = Nää....eller jo fast jag sa förlåt efteråt...om de räknas.
  • .....ridit på en elefant? = kan man göra det?!  men nej de har jag inte gjort men skulle vilja x)
  • .... hoppat/ramlat/blivit ner puttade i en sjö med kläderna på? = asså jaa...och jag blev mkt blöt!
  • .... klappat en kossa? = japp ååh den slickade på mig tillbaka xD
  • .....varit uppe hela natten? = eeh jaa jag var uppe till fem på morgonen ååh sov sen till fyra på eftermiddagen x)
  • .... badat naken? = de vill du gärna veta va ;) svar: ja de har jag
  • .... minst en piercing? = tre st ett på ena örat och två på andra (??)
  • .... en bästis? = NÄÄ jag har fler ;)
  • ....tältat med dina kompisar? = jajamän ;) Dagstorp å sånt =D
  • .... ätit upp hela smeten till en kaka? = njaa bara halva sen orkade jag inte mer...
  • .... åkt de mesta på Liseberg? = jajamän =) man är ju uppvuxen i Göteborg vettu ;)
  • .... kommit in på ställen där de är för hög åldersgräns? = mmh....dom trodde jag ja va typ 13 eller 14 när jag var 12 så jag kom in väldigt smidigt. På ett annat blev vi ut kastade när dom kom på att vi var för små xD
  • ....badat i svarta havet? = nää xD
  • ....åkt ubåt? = nääe tyvärr asså...
  • ...drivit med folk på internet? = hehe lite med mina kompisar mest dåra....xD
  • ....gjort en msn äldre än vad du är? = Nepp!
  • ....skämt ut dig ordenligt? = jämt och ständigt.
  • ....haft matkrig? = nää men popcornkrig!
  • ....kramat en främling? = haha jaaah då de gör man ju nästan dagligen ...okej inte riktigt men nästan...
  • ....gått på en järnväg? = Näj....de får man väl inte göra?
  • ....råkat berätta någon annans hemlighet? = för många gånger är jag rädd...men de har gått bra till slut ;)
  • ....suttit vid datan mer än tolv timmar i sträck? = nääj! de har jag inte orkat...men nåra timmar i streck har jag gjort...
  • ....lyssnat på musik en hel natt? = aah jag har flera gånger råkat ha på mp4:an lite för länge xD
  • ....köpt ett par försmå byxor för att dom är snygga? = japp xD men inte mkt försmå , precis liksom...
  • ....varit uppe på ett tak? = jaa ett litet... =)
  • ...varit utanför Europa? = japp när jag var ungefär ett år så flyttade vi till Canada & bodde där i typ 9 månader xD
  • ....suttit vid datan en hel natt? = Nepp, PALLA!
  • ....flygit flygplan? = jaa fast bara den gången i Canada..
  • ...druckit minst 2 läsk på en dag? = hehe lite mer va de nog xD

Orkade du läsa hela?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0